marți, 26 aprilie 2011

Placintele pe lespede ale Menucai

Timp de preparare:
1 ora si 30 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
1 kg faina
60 g drojdie
l lingurita de zahar
2 linguri ulei
sare
apa calda
Umplutura :
mere calite
brinza dulce de vaci
varza calita
brinza Focsani


Mod de preparare:
Am dizolvat drojdia cu zahar si am framintat un aluat putin mai moale, am lasat sa creasca la caldura,
l-am impartit in 17 mingiute de 100 g, l-am lasat iar sa creasca la cald, pe masa de lucru si apoi am lucrat fiecare mingiuta de aluat in parte : am uns bine masa si miinile cu ulei si am intins aluatul, am pus umplutura, am pliat in 2, am lipit bine marginile si apoi le-am copt pe lespede, la foc mic.
Am facut placintele cu brinza dulce si stafide, cu mere aromate si bogate in scortisoara, cu varza calita, piperata din belsug si cu brinza Focsani.
Vreau sa va spun ca de cind am fost la Alba Iulia, numai la placinte mi-a stat capul asa ca nu m-am lasat pina nu am probat reteta Menucai si au iesit minunate !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu