marți, 26 aprilie 2011

Pogacele cu jumari

Timp de preparare:
4 ore (complexitate medie)

Ingrediente:
Aluat
250ml lapte
1 ou (batut putin cu furculita)
1 lingurita zahar
1 lingurita sare
2 linguri untura topita
600g faina
1 plic drojdie uscata
Umplutura
300g pasta de jumari
1 lingurita chimion, macinat grosier
1 ou pentru uns


Mod de preparare:
Am pus ingredientele in masina de paine in ordinea enumerata mai sus si am setat-o pe programul de framantat si dospit.
Intre timp, am amestecat pasta de jumari( cumparata din comert)cu lingurita de chimion si am impartit amestecul in trei. Separat intr-un bol, am batut oul pentru uns deasupra.
Cand aluatul a fost gata, l-am intins pe planseta infainata, am intins peste el o parte din jumari, l-am inpachetat si l-am dat la frigider, pentru 1h. Am repetat operatiunea inca de doua ori. La final, am decupat cu un pahar rondele de aluat le-am asezat in tava tapetata cu hartie de copt. Cu o pensula, am uns rondelele cu ou, am presarat putin chimion si le-am copt cam 20’, la foc mediu.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu